"Ei - tulevad ikka mitu angaari ja terminal koos kõigi funktsioonidega," eitas ASi Lennujaam juhatuse esimees Rein Loik vaid ühe hooldusangaariga piirdumist nn lisalennujaama alal.
"See on küll miniatuurne, kuid siin on väikelennukite hooldus, seisuplatsid ja angaarid ja muu," kirjeldas ta tulevast väikelennukitele mõeldud kompleksi. Tema seletusel saab siis tegemist olema täisväärtusliku terminaliga, kuid erinevalt suurest on selle julgestusmeetmed leebemad. Vaid õhku tõusmine ja maandumine käib üldisel lennurajal.
Väikelennukite kompleks on mõeldud nii sise- kui välislendude tarvis. "Kuid mitte liinilendudele, vaid üldlendudele," täpsustas ta.
Seni on asi detailplaani staadiumis. "Liidame mitu krunti kokku ja ehitama hakkame vast 2011. aastal, mitte enne. Kuid enne tuleb hakata priojekteerima," sõnas Loik.
Kui palju angaare tuleb?
"Raske öelda. Eestis on praegu paarkümmend väikelennukit, lähitulevikus nende arv kindlasti muutub. Eks järgmise aasta lõpus paistab - siis kui juba projekteerime," lubas ta.
Seotud lood
"See asi on teinud meile palju nalja! Siia tuleb üks angaar ja kogu lugu. Mingit lisalennujaama ei tule, " naeris ASi Tallinna Lennujaam juhatuse liige Erik Sakkov.
"See on väga tervitatav, kui saadakse liinilennukid ja üldlennukid teineteisest lahku!" pakatas rõõmust lennudusärimees ja väikelennuki omanik Tõnis Lepp Tallinna Lennujaama nn lisalennujaama teemal.
AS Tallinna Lennujaam soovib enda naabrusse rajada era- ja väikelennukite lennujaama koos terminali ja angaaridega, teatab linnavalitsus.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.