"Oleme valmis vastu võtma 100 000 tonniseid söelaevu, seda ei suuda teha ükski Läänemere Vene, Läti ega Leedu sadam," teatas valmisolekust kasvavale Hiina söenõudlusele õlg alla panna Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand.
"Meie eelis ongi looduslikult sügav Muuga Sadam," lisas ta. Seega võib üsna kindel olla, et lõunanaabrid ega venelased ei suuda küll eestlasile konkurentsi pakkuda.
Samas tunnistas Kaljurand, et hoolimata kasvavast kivisöe nõudlusest, ei julge midagi loota. "Kivisöe hind on veel sedavõrd madal, et veel ei julge ma küll veomahu kasvu loota."
Pigem lootis ta midagi kohtumisest Hiinas detsembri esimesel poolel, kus jutuks tuleb konkreetselt konteinervedu.
Seotud lood
"Ain Kaljurand ei tohigi muud rääkida ja peab õigustama enda eksistentsi," pidas transiidiärimees Endel Siff Tallinna Sadama juhatuse esimehe Hiina transiidi juttu sisutühjaks.
Majanduskonverentsil „Tallinna roll Eesti-Vene majanduse ja transpordi suhetes“ rõhutas AS Tallinna Sadam juhatuse esimees Ain Kaljurand, et Eesti transiit saab tõhusaks sadama ja raudtee koostöös, ilmneb linnavalitsuse teatest.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.