Eesmärgiga edendada oma sadamate ja raudtee kasutamist on Vene tollivõimud otsustanud seaduslikult teha lõpu konteinerite maanteveole üle piiri, teatab Logistics Finland.
Idanaabri tollivõimud on juba alustanud seadusalaste sammude astumist oma kavatsuste elluviimiseks.
Peale Vene sadamate satub nüüd ju eelisseisu ka Vene Raudtee. Viimasel on eeliseks ka see, et võib tänu suurtele võimsustele vedada ükskõik kui suuri konteinereid.
Osa maanteevedajaid, sealhulgas soomlased on juba avaldanud vastuseisu, väites, et neil puuduvad uueks olukorraks võimsused. Samas on terve rida vedajaid, kelle jaoks plaanintav muutus pole probleem.
Seotud lood
"Venemaal ongi püütud naljakaid asju teha, kuid ajapikku on kõik ise paika loksunud," naeris DSV Transport juhataja Jaan Lepp venelaste tollireformi kava üle piiriülene konteinervedu veokitega keelata.
Kui aasta eest pidurdasid konteinervedusid langevad tarnehinnad, siis nüüd tähendavad konteinerite puuduses seisvad laevad meretarnete hinnatõuse, edastab Kauppalehti.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.