DSV Transpordi juht Jaan Lepp leiab, et rasketes oludes on firmal suhteliselt hästi läinud. „Aasta alguses lootsime suuremat kasumit, aasta lõpus olime õnnelikud, et niigi hästi läks,“ lisas ta.
Ettevõtte kasum kahanes, sest 2008. aasta keskel olid kõrged kütusehinnad, lõpuks aga kukkusid veohinnad. „Võib öelda, et kütusehinna tõusu maksid suuresti kinni just vedajad ja ekspedeerijad,“ selgitas ta.
„Asjad on vabalanguses,“ valgustas ta selle aasta ootusi, „eelmiste prognooside koostamise meetodid ei tööta. Kui käibelangus tuleb 20-25% oleme tublid olnud. Veomahud alanevad ja hinnad langevad. Kuid kindlasti lõpetame kasumis.“
Ettevõtte jagamata kasumit kommenteeris Lepp, et ettevõtte omanikud ootavad head plaani, mida rahaga peale hakata, praegu ei ole neil kavas seda igatahes välja võtta.
Seotud lood
See on DSV Transpordilt tubli tulemus. Langused logistikavaldkonnas olid tunda juba eelmise aasta kolmandas ja neljandas kvartalis. Väga tubli tulemus, kommenteeris Itella Logisticsjuhatuse esimees Risto Merisalu DSV tulemusi.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.