• 24.04.09, 10:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome loob Venemaaga uue kiirraudteeliini

Soome ja Vene transpordiministrid kinnitasid, et uus ja kiirem raudteeühendus Peterburi ja Helsingi vahel läheb käiku 2010. aasta lõpus. Soome pealinna ja Venemaa suuruselt teise linna vaheline kaugus kahaneb siis 3,5 tunnini.
Vene Transpordiministeeriumi plaanide kohaselt viiakse projekt ellu, majanduskriisist ja Vene ressursinappusest hoolimata, vahendas Yle.
Ministrid kohtusid eile pärastlõunal Moskvas transpordi ja logistika foorumil, kohtumist soovitas mõned kuud tagasi peaminister Vladimir Putin.
Pärast läbirääkimisi kommenteeris Soome Transpordiminister Anu Vehviläinen, et usub projekti jõustumist kriisist hoolimata. "Omal moel on Peterburi-Helsingi liin kroonjuveel. Idee järgi peaks see olema valmis 2010. aasta lõpuks," lisas Vehviläinen.
Vene asetranspordiminister Andrej Nedosekov on veidi tagasihoidlikum, kuid loodab, et liin siiski tuleb ja lisas, et vähemalt praegu ei ole kriis Venemaa plaane aeglustanud.
Praegu võtab rongiga linnadevaheline liiklus viis tundi. Kui piiri- ja tolliformaalsusi õnnestub reformida, saab uue liiniga ühest linnast teise 3,5 tunniga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 10:27
Maksuvõlglaste arv on kasvanud 35%, pankrotis ettevõtete arv 48%
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele