• 16.03.09, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laevades ei tasu eurodega maksta

Rootsi krooni ja euro vahetuskursi muutuste tõttu võivad laevareisijad säästa korraliku summa makstes kroonides.
Soome ja Rootsi vahel kulgevatel laevadel on reisijal võimalik säästa makstes kroonides eurode asemel, näiteks alkoholi ja muu kauba eest, kirjutas ajaleht Dagens Nyheter.
Näiteks Nicolas Feuillatte Palmes d'Or-šampanja maksab Viking Line'i laeval 663 Rootsi krooni, kui selle hind eurodes on 69,80. Eurodes maksab kihisev jook 16% rohkem.
„Valuutakursid on meie probleem ja krooni kurss on praegu kahjuks selline nagu on. Hinnakirjad koostati aasta alguses,“ ütles Viking Line'i taxfree-juht Kim Engblom.
Aasta alguses maksis üks euro 9,50 Rootsi krooni. Esmaspäeval sai euro eest juba 10,9 krooni.
Dagens Nyheter kohaselt tasub tarbijal hindu jälgida ka Silja Line'i ja Tallinki laevadel.
Praegused hinnad peaksid kehtima laevadel veel aprilli lõpuni.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.09, 18:07
Tallinki laevadel tasub kursse jälgida
Dagens Nyheter kirjutas, et Soome ja Rootsi vahel kulgevatel laevadel on reisijal võimalik säästa makstes kroonides eurode asemel. Sama kinnitati ka Tallinkist.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 10:27
Maksuvõlglaste arv on kasvanud 35%, pankrotis ettevõtete arv 48%
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele