Eelmise nädala reedel algatati teemaplaneering, millega täpsustatakse Tallinna-Pärnu-Ikla maantee ehk Via Baltica trassi asukohta Pärnu maakonna piirist kuni Häädemeeste ristmikuni kilomeetritel 92-170.
Pärnu maavanem Toomas Kivimägi algatas samuti Eesti ühe põhimaantee trassi asukohta täpsustava planeeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH) ja volitas maanteeametit korraldama planeeringu koostamise ja KSH hankemenetlusi, kirjutab Pärnu Postimees.
Kavas on planeerida Are ja Nurme õgvendused ning Pärnu ümbersõidu trassi koridori asukoht variantide võrdluse kaudu.
Via Baltica maantee tuleb neljarajaline ja vastab esimese klassi maanteele esitatavatele nõuetele. Planeering määrab eritasandiliste ristmike ja ristete, kogujateede ning jalg- ja jalgrattateede optimaalsed asukohad.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.