• 25.02.09, 15:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ametnik: õnnetuse põhjustest vara rääkida

Schipholi lennujaama pressiosakonna juhi Ruud Weveri sõnul õnnetuse põhjuseid hetkel veel ei tea. "Liiga vara on seda veel öelda, spekuleerida ma ei saa ega taha," kommenteeris Wever telekanalile BBC.
Hetkel on selge, et üheksa inimest sai õnnetuses surma ja üle 50 on haavatud, viimastest 25 raskelt. Kas kokpitimeeskond on hukkunute seas, pole praegu veel teada. Euronews andmeil spekuleeritakse ühe variandina, et lennukil sai kütus otsa.
Lennukis reisinud panga tegevjuht kommenteeris Hollandi rahvuslikule telekanalile, et enne õnnetust reisijaile hädaohuteateid ei antud. "Meeskonna viimane teade reisjatele oli palve kinnitada turvavööd ja olla laandumiseks valmis," kommenteeris tunnistaja. Hetk enne kokkupõrget maaga proovis piloot pärast järsku langemist mootorivõimsusega ülespoole rebida, sellele järgnes kokkupõrge.
Istanbulist Amsterdami suundunud Turkish Airline´i lennuk kukkus täna hommikul kell 10.40 alla 200 meetrit enne lennurada.

Seotud lood

Uudised
  • 27.02.09, 09:24
Hollandi lennukatastroofi põhjustas tõenäoliselt mootoririke
Hollandi uurijad on jõudnud järeldusele, et üleeile Amsterdami lähedal toimunud lennukatastroofi põhjustas tõenäoliselt mootoririke.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 09:44
Kui suur on su ettevõtte süsiniku jalajälg? Mõõda ära!
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele