Finnair taaselustab enne Aero Airlinesi, kui ostab Estonian Airi, ütles Finnairi tegevdirektor Jukka Hienonen.
Finnairil puudub huvi SASilt osta müüki pandud Estonia Airi, kirjutas Kauppalehti. Hienonen peab võimalikuks, et Finnair taastab pigem Eesti lennufirma Aero Airlines, mille tegevusluba endiselt kehtib.
Firma võiks kasutada Finnairi väikesed Embraer 170 lennukeid, millest kolm seisab kasutamata. Varem opereeris Aero ATR-propeller lennukitega ja tegi Eesti-Soome ning teiste Balti riikide vahelisi liine, lisaks lennati ka mõnedel Soome lühikestel marsruutidel.
Alternatiiviks on koostöö tihendamine Soome Finncomiga.
Hienonen ei usu, et konkurent SAS kõvad kärped Finnairile kasu toovad. Selle asemel SASi konkurentsipositsioon pigem paraneb Finnair suhtes ja sunnib Soome firmat ka kulusid kokku hoidma. „SAS kärbib oma lennuliine 40% ehk kohtade arv väheneb 40 protsenti. Ma ei usu, et Finnair suudab sellest väga olulist osa endale võita,“ ütles Finnairi juht.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.