Peaminister Andrus Ansipi arvates näib täiendavat kapitalisüsti sooviva lennufirma Estonian Airi tegevus sihitu tõmblemisena, mille tõttu ei ole valitsus veendunud, et rahasüst võiks ettevõtet päästa.
Ansipi sõnul ei piisa aktsiakapitali laiendamiseks Estonian Airis informatsioonist, et ettevõttele oleks vaja aktsionäride poolt täiendavat kapitalisüsti suurusjärgus 300 miljonit krooni ning et samal ajal kavatsetakse ka lennukiparki välja vahetada, vahendas ERR.
"Me oleme ju näinud väga mitmeid lennukipargi ümberkorraldusi. Kui Fokkerid soetati, selgus, et need on kõige paremad lennukid. Õige pea selgus aga, et Fokkerid siiski pole head lennukid. Tuli soetada uued Saabid. Nüüd selgub, et ka Boeingud pole head, tuli soetada hoopis Bombardierid," rääkis Ansip.
Peaministri hinnangul on seda ühe tõsiselt võetava lennufirma jaoks liiga palju, kuna sellised muutused lennukipargis tähendavad ka väga suuri lisakulutusi ja ümberõpet. "See pole sugugi odav lõbu ja jätab tunde, et lennufirma juhid ise ka täpselt ei tea, mis siis tõepoolest hea on."
Ansipi sõnul on Estonian Air muutnud liiga sageli lennu sihtkohti - kui mõned liinid on peaaegu sisse töötatud, on nendest juba loobutud. "Kuidagi sihitu tõmblemisena paistab see tegevus, mitte eesmärgistatud tegevusena," arvas peaminister.
Seotud lood
Peaminister Andres Ansipi ütlus, et postiteenuse maksemäärad kehtestatakse selliselt, et "keegi kusagil tihedama asustusega piirkonnas ei riisuks koort ära lihtsalt odavamate hindadega", on D2D OÜ juhatuse liikme Olle Koobi sõnul tekitanud hulga küsimusi.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.