• 06.11.08, 15:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lindaliinid said 15 miljoni eurose laeva tunduvalt soodsamalt

Lindaliinide juhataja Enn Rohula ütles, et nad said uuena 15 miljoni eurot ehk 235 miljonit krooni maksva laeva pruugituna tunduvalt soodsamalt.
Lindaliinide juhataja Enn Rohula sõnas, et uus laev "Karolin" on sama hea, ilus ja tubli kui olemasolev laev "Merilin". „Tegemist ei ole küll päris uue laevaga. Tükk aega otsisime olemasoleva kõrvale teist samasugust laeva ja leidsime selle paar aastat vana katamaraani. Võtsime ka uue laeva ehituspakkumise, mis oleks maksma läinud 15 miljonit eurot. See oli kallis ja mainitud katamaraani soetasime oluliselt soodsamalt,“ jäi Rohula uue laeva hinna osas salapäraseks. Uus laev osteti kevadel maha müüdud tiiburi asemel. „Tiiburlaevu meil enam nüüd ei ole, on vaid katamaraanid,“ lisas ta.
Rohula ütles logistikauudised.net-ile, et klientide puudust nad ei karda. „Juba sel hooajal pidime kliente minema saatma, sest soovitud reisidel ei olnud kohta,“ ütles ta, lisades et laeva täituvus on kasvanud 1,3-1,4 korda. Uus laev hakkab sõitma 2009. aastast.
Kiirlaevafirmadel üldiselt ei paista hästi minevat. Suvel tõmbas tegevust koomale Nordic Jet Line, kes viis ühe oma kahest kiirlaevast, mis sõitsid Helsingi-Tallinna liinil, Hispaania Maroko vahele Algeciras-Ceuta liinile. Möödunud kuul läks pankrotti SuperSeacat.
Kommenteerides konkurentide hiljutisi pankrotte selgitas ta, et seda ohtu Lindaliinidel ei ole. „Meil on rõhk kiirusel ja me ei vea autosid. Kütust läheb oluliselt vähem kui seda autogaraaži kaasa vedades. Ka on inimestel oluline laevale peale ja maha saamise kiirus terminalis. Selleks on meil laeval kaks sissepääsu,“ ei uskunud ta ei klientidest puudust tuleks. „Siiani oli meil teatud päevadel huvi suurem, kui vedada jõudsime. Kaks laeva annavad paindlikkuse graafikut sättida,“ lisas ta.
Uus laev seisab Tallinna Linnahalli juures ja on peagi talvekorterisse iga-aastasele hooldusele minemas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 09:44
Kui suur on su ettevõtte süsiniku jalajälg? Mõõda ära!
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele