• 21.10.08, 09:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbeautode müümine elavnes

Ilusate sügisilmadega kaasnes tarbesõidukite müügi ettevaatlik elustumine.
Umbes selline, nagu juhtub siis, kui nälginut või külmunut tuuakse uuesti toidu või sooja ahju juurde - korraga ei või hea ja paremaga üle pingutada, muidu võib hädaline hoopis hinge heita.
Nii läkski möödunud kuul Eestis kaubaks kokku 325 uut tarbeautot.
Seda on varasemate aastate sama perioodiga - mullu septembris müüdi 534 ja tunamullu samal ajal osteti 501 autot - võrreldes kaduvalt vähe.
Samas andsid tööliikurite müüjad augustis klientidele üle ainult 272 autot.
Ühe kuuga 53 autot rohkem. Pole paha, nagu tavatseb üks tuntud suusatreener öelda. Auto100 müügidirektor Gert Rohtla sõnul müüsid nad septembris 2-4kohalisi tarbesõidukeid kokku 44.
Müügimees võib tulemusega igati rahul olla. "See andis meile kuni 4m3 tarbesõidukite arvestuses 43,5protsendilise turuosa. Selle üle nuriseda oleks patt!" muigab ta.
Veho Eesti müügijuhi Keijo Borikovi sõnul võib automüük saada uue tagasilöögi. "Pangad karmistavad liisingutingimusi. Enam ei ole harv juhus, kus klient ei saa liisingut või peab leidma sobiva käendaja ja omafinantseeringut suurendama."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 12:55
Vedajate väljakutsed 2025. aasta kindlustusturul
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele