Eesti Autoettevõtjate Liidu tegevjuht
Villem Tori ütles aripaev.ee-le, et kui riik lubaks maanteedele raskemad masinad
kui 40 tonni, siis muutuks veod odavamaks ja majandus elavneks.
Tori viitas sellele, et piirang pärsib eelkõige metsavedu, mistõttu raskemate koormatega vedadesoleks meie mets hinna poolest konkurentsivõimelisem.
Tori kritiseeris ka tee-ehitust: kasutusel olev paekivikillustik on kehv ja muutub pudedaks. Tema hinnangul tuleks kasutada graniitkillustikku.
Täna toimus sel teemal ümarlaud, kus osalesid Autoettevõtete Liit, Eesti Metsatööstuse Liit, majandus- ja kommunikatsiooniministeerium, politseiamet, julgestuspolitsei, Riigi Metsamajandamise Keskus, Eesti Riiklik Autoregistrikeskus, maanteeamet, Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon, Stora Enso Mets AS.
Otsustati, et pannakse paika lähteülesanne, et uurida, kas piirkoormust saab tõsta.
Seotud lood
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.