• 17.04.08, 16:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspert: logistikamessi toimumiseks oli Eesti turg küps

Logistikaalase konsultatsioonifirma Sensei OÜ juhataja Illimar Paul ütles, etkuigi messi Logistika 2008 korraldaja Eesti Expo olisenini tundmatu, oli messikorraldaminerõõmusõnum,kuna turg vajab sellist suursündmust.
Paul märkis, et Eesti Expo logistikamessi korraldamise uudis oli üks selle aasta esimesi rõõmusõnumeid, sest turg vajab sellist suursündmust. "Seetõttu registreerusime varakult osalejaks ning soovitasime seda ka teistele ettevõtetele. Kuigi messi korraldaja oli meile seni tundmatu, tekitas Eesti Expo kaubamärgi kõla usaldust. Samuti andis alust eeldada kvaliteetse messi toimumist korraldajaga samasse gruppi kuuluva firma Eesti Konverentsid edukas aastatagune debüüt, mil korraldati turundussündmus Philip Kotleriga."
"Kahjuks ootused ei täitunud ja märtsi lõpuks oli selge, et Eesti Expo messi korraldamisse suunatud ressursid ei suuda täita püstitatud eesmärke. Kindlasti ei ole messi ärajätmise põhjused välisosalejate ajanappuses, vaid korraldaja projektijuhtimise ning messi turundamise kompetentsi puudumises. Samuti hoolimatus suhtumises. Kuidas muidu põhjendada fakti, et korraldaja kodulehe www.eestiexpo.ee ingliskeelses allosas oli veel 15. aprillil üleval info, et mess toimub KOLMAPÄEVAL 9. mail ja NELJAPÄEVAL 10. mail 2008? Tegelikult on nendele kuupäevadele vastavaiks nädalapäevadeks reede ja laupäev," rääkis ekspert.
Paul ütles, et Eesti Expo ja Eesti Konverentside suhtes kutsub aga erilisele ettevaatlikkusele asjaolu, et mess Logistika 2008 oli nende sel aastal jooksul teadaolevalt juba vähemalt kolmas ära jäetud üritus. "Lisaks on teavitatud aprillis toimuma pidanud Tallinna Turundusfoorumi ja ostujuhtimise konverentsi ärajätmisest. See ei saa enam olla juhus. Midagi tehakse neis ettevõtteis tõsiselt valesti. See omakorda kahjustab kogu Eesti konverentsi- ja messiturgu, sest kliendid ei pruugi eristada ühte korraldajat teisest. Liiati on Eesti Konverentsid olnud äärmiselt loomingulised oma nimevalikul, kasutades väga oskuslikult ära sarnasust meie konverentsituru ühe liidri Eesti Konverentsikeskuse (Urmas Kõiv ja Endrik Randoja) nimega."
"Uskusime siiralt, et tegemist on hea ettevõtmisega, mis suudeti kahjuks nurjata ebakompetentse korraldaja poolt. Meil oleks hea meel, kui Eesti turul eksisteeriks logistika ja ostujuhtimise ürituste valdkonnas kvaliteetne konkurents, kuna see saab arengule ainult kasuks tulla," lisas Paul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 09:44
Kui suur on su ettevõtte süsiniku jalajälg? Mõõda ära!
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele