Kui öeldakse Cadillac, tuleb silme ette
luksuslik ja iseloomuga Ameerika auto, millega Elvis sõidaks. Esmakordselt valge
lina all uue CTSi kontuuri nähes oli esimene mõte, et mis seebikarp see nüüd on.
Kui kate eemaldati, oli olukord loodetust parem: kroomitud detailid, ilmekad tuled ja pisikesed disainielemendid, mis annavad palju juurde, kuigi auto kuju on oma olemuselt karp.
Sisse istudes oli esmamulje hea, ameeriklased on üle saanud omaprobleemidest ja isegi Briti autosaate juht
Jeremy Clarkson, kes tavaliselt teatab, et kõigi USA autode sisu on puhas rämps, üllatuks. Puidust detailid ja nahkmõjusid tõesti soliidselt, ka istmed olid mõnusad ja pehmed. Üks, mis kindlasti palju juurde annab, on klaaskatus. Pimedapoolses Eesti kliimas on iga valgusekübe tujutõstev.
Viriseda võiks tagaistujate koha pealt, sest kui juhiistmel on normaalse suurusega härrasmees, siis ulatuvad ka keskmisest väiksema inimese põlved vastu juhi seljatuge ja pikemat reisi muidu mugaval tagaistmel meeleldi ette ei võtta ei soovita.
Spidomeetril on numbrid 0, 30, 60, 90 jne km/h, alguses häiriv. Pardakompuuter on lihtne ja loogiline kasutada. Samas kahjuks eestlaste inglise keele aktsenti ei taba see hääletuvastus vist kunagi. Vähemalt mul ei õnnestunud isegi käsklust „Help“ sisestada. Muidu on navigatsioonisüsteemi mugav kasutada, puuteekraanil navigeerida on lihtne ja sellega peaks hakkama saama.
Sõidust - mugav ja mõnus ameerika auto. 3,6-liitrine V6 mootor viib sõidukit jõudsalt edasi, aga kui tuvastasin, et keskmine kütusekulu testsõidul oli 23 liitrit sajale, siis tekkis küsimus -milleks? Kiirendus on nagu keskmisel peresedaanil, mitte midagi erilist. Sportautoks ka sõidukit pidada ei saa, sest vedrustus on USA autodele omaselt liiga pehme. Lihtsalt sõiduautona pidades on CTSi kütusekulu Eestis keskmise inimese jaoks kindlasti üle mõistuse palju.
Tõeline Cadillaci fänn kütusekulu ei vaata. CTS on piisavalt Cadillac, et piisavalt silma paista, samas ei ole sõiduk nii eriline, et kõik vaataksid.See juhtuks kindlasti siis, kui näiteksvana Eldoradoga mööda tänavat vurada. Auto eristub ka märgatavalt Saksa autode massist, mis meie tänavad katnud on.
Cadillac CTS•mootor 3,6 V6 bensiin •pikkus 4860 mm 716 900 kr
•võimsus 311 hj•pöördemoment 374 Nm•käigukast automaat, 6 käiku•kiirendus 0-100 km/h 6,7 s•tippkiirus 241 km/hMõõdud
•laius 1842 mm•kõrgus 1464 mmHind alates ca
Allikas: Viking Motors
Seotud lood
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.