• 08.06.07, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EL võib keelata kiirete autode valmistamise

Euroopa Liit võib keelata kiiremini kui 162 km/h sõitvate autode valmistamise, sest võimsamatest ja kiirematest autodest paiskub õhku rohkem heitgaase, vahendas Eesti Päevaleht Online.
Ettepanek tuli Euroopa Parlamendile raportis, mis loetleb EL plaane, kuidas vähendada heitgaaside õhkupaiskumist, Euroopa Parlament hakkab kiirete autode valmistuskeelu üle hääletama sügisel.
Eelnõu autor, Briti liberaaldemokraat ja Europarlamendi liige Chris Davies leiab, et 162 km/h oleks täiesti mõistlik piirang, kuna enamuses Euroopa riikides on suurim lubatud kiirus sellest 25% väiksem.
Davies selgitas, et autode võimsus ja kaal on kõvasti kasvanud ja see omakorda on suurendanud nende süsihappegaasi emissiooni – samal ajal aga ei ole inimestel niikuinii seaduslikku õigust autode suurenenud võimsust kasutada.
Euroopa Komisjon valmistab ette seadust, mis sätestaks, et 2012. aastal tohib Euroopas müüdava uue auto heitgaasiemisioon olla 130 grammi kilomeetri kohta, sellest hoolimata teatas Euroopa Komisjoni esindaja, et Komisjon ei toeta ehitatavate autode kiiruspiirangu kehtestamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 10:27
Maksuvõlglaste arv on kasvanud 35%, pankrotis ettevõtete arv 48%
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele