• 15.03.07, 08:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltica marsruut selgub juuliks

Eesti ja Läti kokkulepe, kas Rail Baltica ehitatakse läbi Tartu ja Valga või läbi Pärnu, sünnib kavade kohaselt käesoleva aasta juuliks.
Taani konsultatsioonifirma COWI, mis Tallinna ja Varssavit ühendama hakkava kiirrongiraudtee Rail Baltica tasuvust uuris, pakkus nii Tartu ja Valga kui ka Pärnu kaudu minekuks välja kaks varianti, vahendas ETV24.
Pärnu kaudu saaks mõlemal trassil kasutada tippkiirust 160 km/h ja tee vastaks rööpavahe poolest Euroopa standardile. Tartu ja Valga kaudu saaks ühel trassil maksimumkiirusena sõita 120 km/h, teisel 160 km/h. Mõlema trassi rööpavahed vastaksid Vene standardile.
Tasuvaks ei pidanud COWI 200 km/h maksimumkiirust lubava raudtee ehitust, sest kaubarongide aeglasema sõidutempo tõttu ei saaks teised rongid niikuinii tippkiirusel sõita.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 09:44
Kui suur on su ettevõtte süsiniku jalajälg? Mõõda ära!
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele