• 15.02.07, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ansip: olukord Koidula piirijaamas ei ole normaalne

Peaminister Andrus Ansipi sõnul ei ole praegune korraldus, et piiriprotseduurid tehakse Tartu linnas normaalne.
"Et kaubajaamas seisab neli-viis ešeloni, see on ohtlik kogu linnale, tartlased ei taha õhku lennata," lisas ta valitsuse pressikonverentsil.
Täna otsustatud skeemi kohaselt algab Koidula raudteepiirijaama ehitus sel aastal, piirijaam saab lõplikult valmis 2010, raha selleks tuleb riigieelarvest, Riigi Kinnisvara ASist ja Eesti Raudteelt.
Rahandusminister Aivar Sõerd ütles valitsuse pressikonverentsil, et Koidula piirijaama rajamine läheb maksma 942,7 miljonit krooni, millest 536,3 miljonit tuleb Riigi Kinnisvara ASilt, 335,8 miljonit riigieelarvest ja 70,6 miljonit krooni Eesti Raudteelt.
"Hetkel on Koidula piiripunkt lamp ja üks post, piirivalvurid saavad hea tahtmise juures vaid vagunid kokku lugeda," kirjeldas ta hetkel valitsevat olukorda.
"Praegu saame sealt tulevaid ronge kontrollida vaid siis, kui palume need Petseris kinni pidada. Neilt rongidelt ei ole kunagi leitud salakaupa, samas on teada, rongidest on kaste välja loobitud, mida usinad näpud kokku korjavad," lisas Ansip.
Ansipi sõnul ei ole eraomanikud huvitatud, et piiri protseduurid tehakse Koidula piiripunktis.
"Reisiliiklus sel marsruudil Venemaa ja Eesti vahel on võimatu, reisijate kontrollimine praktiliselt võimatu," lisas ta.
Riik ehitab rahandusministri kinnitusel lisaks piirijaamale välja ka kogu infrastruktuuri ehk teed ning sillad.
Koidula raudtee-piirijaama väljaehitamisega on venitatud aastaid. Eelmisest voorust ei õnnestunud Eestil Euroopa Liidu struktuurifondide raha Koidula raudtee-piirijaama väljaehitamiseks saada, euroraha taotlemisega uuele ringile minek tähendaks vähemalt 1,5 aastast ajakadu.

Seotud lood

Uudised
  • 06.03.09, 15:33
Härra Ansip, kes "riisub koore" ja kuhu see pannakse?
Peaminister Andres Ansipi ütlus, et postiteenuse maksemäärad kehtestatakse selliselt, et "keegi kusagil tihedama asustusega piirkonnas ei riisuks koort ära lihtsalt odavamate hindadega", on D2D OÜ juhatuse liikme Olle Koobi sõnul tekitanud hulga küsimusi.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele