Inimesed eelistavad keskkonnasäästlikumaid autosid, üle 70% müüdud autodest on hübriidsõidukid, kuid viimasel kahel kuul on kasvu teinud diiselmootorid, rääkis Amservi juhatuse liige Margus Nõmmik.
Foto: Liis Treimann
Pigem hakkavad autosid vahetama eraisikud, arvas Nõmmik. "Naeramegi, et kui aasta algus tulebki rahulikum, siis hakkab järgmine trall pihta," rääkis Nõmmik.
Suure tõenäosusega valitseb uue aasta esimeses kvartalis Eesti autoturul vaikelu, eriti just eraklientide osas. Kas autoostjate soovid ja võimalused taastuvad, sõltub pigem Eesti makromajanduslikust olukorrast.
Eestis võetakse aasta viimastel tööpäevadel liiklusregistrist arvelt maha tuhandeid sõidukeid seoses uuest aastast kehtima hakkava mootorsõidukimaksuga. Longo Groupi müügidirektor Rainer Uukkivi sõnul on peamiselt tegu müügiplatsidel seisvate kasutatud autodega, millelt soovitakse maksukohustust vältida.
Transpordiamet soovitab seoses aasta alguses jõustuva mootorsõiduki aastamaksu ja registreerimistasuga sõiduki omanikel vaadata enne aasta lõppu üle oma sõidukitega seotud info ameti e-teeninduses.
Jaapani autotootjad Honda ja Nissan teatavad esmaspäevasel konverentsil ühisettevõtte asutamisest ja tahavad lõplikud detailid kokku leppida sõlmida järgmise aasta juuniks, kirjutab Reuters.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.