Kuigi enne sõja puhkemist Ukrainas oli turg taastumas, siis nüüd automüüjad ikkagi muutmas äriloogikat, keskendudes rohkem kallimate sõidukite müügile, ütles Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Kõiv rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikurprogrammis, et peamine põhjus strateegia muutuses seisneb laia tarbe autode raskes kättesaadavuses, mis tähendab lõpuks ka kasumi ohvriks toomist.
Samas näeb Kõiv, et ostjad on varasemaga võrreldes muutunud rahulikumaks, sest pikk tarneaeg ei ole enam nii suur probleem.
Lisaks tuli jutt advokaadibüroode seisust, kus samuti terendab hinnatõus.
Sigrid Kõivuga vestlesid Neeme Korv ja Ken Rohelaan.
Fotol autosid vedav treiler. Foto autor: Raul Mee.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.