Vahetult enne suvepuhkuseid toimus Paides Autoettevõtete Liidu üldkogu, kus muuhulgas viidi läbi ka juhatuse ja presidendi valimised.
- Autoettevõtete Liidu presidendina jätkab Go Busi tegevjuht Andrei Mändla. Foto: Go Bus
Üldkogul vaadati tagasi perioodi 2023-2024 tegevustele ja kinnitati liidu majandusaasta aruanne, mis näitab, et liidu tegevus on stabiilne ning liikmete aktiivsus ja kaasatus jätkuvalt kõrge.
Samas tõdeti, et nii liidu esindatavuse kui ka majandusseisu tugevdamiseks tuleb jätkuvalt motiveerida uusi transpordisektori ettevõtjaid liiduga liituma.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Autoettevõtete Liit saatis täna peaministrile, rahandus-, regionaal- ja taristuministrile ning Riigikogu fraktsioonidele pöördumise, milles juhib tähelepanu, et ühistranspordi dotatsiooni võimalik kärpimine on vastuolus riigi plaaniga vähendada regionaalset ebavõrdsust, autostumist ning sellest tekkivaid keskkonnakahjusid, puudutades kõige valusamini ääremaade inimesi, kelle liikumisvõimalused on niigi kasinad.
Soome vedajal õnnestus end vingerdada Eesti magusale tööotsale – vedada Enefit Greeni Sopi-Tootsi tuuleparki tuulikute hiiglaslikke osi, kirjutab
Äripäev.
Eesti bussisektor vaatas 2023. aastale tagasi segaste tunnetega. Aasta tõi kaasa nii positiivseid arenguid kui ka väljakutseid, mille ületamine nõuab pikaajalisi strateegiaid ja sektori ühist pingutust, kirjutab Hansabussi juhatuse esimees ja Autoettevõtete Liidu juhatuse liige Indrek Halliste.
Läbirääkimistel lepiti kokku uutes töötasu alammäärades käesoleva aasta 1. oktoobrist kuni 2026. aasta lõpuni. Lisaks muudeti olulise muudatusena tööpäevasisese vaheaja tingimusi. Sotsiaalpartnerid taotlevad kollektiivleppe laiendamist kogu sõitjateveo sektorile palga ning töö- ja puhkeaja tingimuste osas.
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.