Rahvusvaheline pakiveoettevõtte Venipak Eesti üksus sai uue juhi, varem Barbora.ee juhina ja Boltis regiooni juhina töötanud Deniss Osmani.
Viimase aasta jooksul on Venipaki meeskond kasvanud 11% võrra, märtsis valiti uus juht Venipak Eesti üksusele, teatas ettevõte. Uueks Eesti üksuse juhiks on varem Barbora.ee ja Bolt regiooni juhina töötanud Deniss Osman, kelle sõnul on Venipak Eesti tänavune eesmärk jätkata laienemist ja ärimahtude kasvu.
„Praegune majanduskeskkond nõu ab veelgi suuremat kliendikesksust ja tihedamat koostööd partneritega, et tagada meie turupositsioon ja kasv. Jätkame investeerimist pakiautomaatide võrgustiku laiendamisse, mis võimaldab meil nii mahtusid suurendada kui ka pakkuda klientidele konkurentsivõimelisema hinnastamise kaudu veelgi suuremat väärtust,“ ütles Osman.
TASUB TEADA
Kuidas on ühele eraisikule kuuluvast väikesest kullerfirmast Venipak saanud suurte riiklike postifirmadega konkureerides täisteenust pakkuv üleeuroopaline ettevõte, räägib Venipak Eesti müügidirektor
Martten Kaldvee lähemalt
16. aprillil toimuval konverentsil
Laoseis 2024 alapealkirjaga „Tulevik on kohal.“
Lisaks kuuleb konverentsil:
Pärnu katusetootja Ruukki kogemusest uue laohaldus- ja positsioneerimise lahendusega, mida on kasutatud vaid loetud nädalad, kuid mis on toonud lühikese ajaga esimesed töövõidud.
Kuidas Soome landitootja Rapala on oma Pärnu tehase laos juurutamas automaatset kastilahendust. Kuidas on õnnestunud selle lahenduse käivitamine ning milliseid takistusi ja õnnestumisi on selle käigus ilmnenud?
Millest lähtus Euroopa üks suurimaid logistikaettevõtteid Schenker uue keskuse planeerimisel Eestisse? Milliseid nutikaid ja energiasäästlikke lahendusi uude hoonesse kavandatakse ja kuidas see otsus mõjutab suurettevõtte logistikakorraldust?
Mida kujutab endast tulevast aastast suurtele ettevõtetele kohustuslikuks muutuv ESG aruanne ja millega peavad arvestama tulevikus need, kes täna veel nö „suurte“ alla ei kuulu?
Lisaks erinevaid kogemuslugusid ja aruteluringe nii logistika, tööstus, kui kaubandusettevõtetele.
Konverentsi modereerib Coop Eesti Keskühistu tegevjuht
Rainer Rohtla. Tutvu programmiga ja registreeru juba täna, kasutades logistikauudiste lugeja sooduskoodi
"Pakkumine24".„Meie Läti, Eesti ja Hollandi üksustes töötavad iseseisvad juhid, kes vastutavad kohalike meeskondade ja konkreetsete eesmärkide täitmise eest. Lisaks lõime eelmisel aastal rahvusvahelise äriarenduse juhi ametikoha, mida täitab Sabina Bačiulienė, kellel on laialdased kogemused e-kaubanduses. Ta vastutab e-kaubanduse ärisuuna arendamise, kõikide teenuste sünergia ning tervikliku tellimuste täitmise teenuse arendamise eest Euroopas, püüdes samal ajal eksponentsiaalse kasvu poole," lisas Venipaki tegevjuht Justas Šablinskas.
Šablinskas kinnitas, et Venipak jätkab sel aastal e-kaubanduse logistika lähenemise muutmist, pakkudes sektori vajadustele vastavaid integreeritud lahendusi. Sealjuures keskendub ettevõte automatiseerimisele, tõhususe suurendamisele ja meeldiva kliendikogemuse tagamisele.
Laienemist jätkatakse
Venipak grupi 2023. aasta käive ulatus ettevõtte teatel 101 miljoni euroni. Lisaks oma pakiautomaatide võrgustiku rajamisele ja kiirele laienemisele Baltikumis on ettevõte alustanud aktiivselt üksnes e-kaubandusele keskendunud ärisuuna arendamist.
Eelmisel aastal jätkas Venipak Baltikumis oma võrgustiku jõulist arendamist ning 2023. aasta lõpuks oli Leedus 270, Lätis 200 ja Eestis 160 uut, kaasaegset pakiautomaati.
„Oleme 2020. aastast aktiivselt arendanud oma pakiautomaatide võrgustikku ning investeerinud sellesse juba üle 5 miljoni euro. Meie esimene turg oli Leedu, seejärel sisenesime Lätti ja mullu viisime lõpule laiemise Eestis. Seeläbi ühendasime kõik kolm riiki ühtseks võrgustikuks ning muutsime saadetiste kohaletoimetamise veelgi kiiremaks ja mugavamaks. Me ei piirdu juba tehtuga, vaid oleme selle aasta alguses teinud täiendavaid jõupingutusi, et vastata turgude vajadustele ja tarbijate harjumustele,“ selgitas Justas Šablinskas. Ta lisas, et pakkide tellimine automaatidesse on muutumas aina populaarsemaks tarnevalikuks.
Käesoleva aasta jooksul plaanib Venipak laiendada oma võrgustikku Baltikumis 800 pakiautomaadini. Ettevõtte paigaldab Eestisse 30 uut pakiautomaati ja lisab 50 olemasolevale juurde lisakappe ning Leetu 115 uut automaati ja 75 olemasolevale juurde lisakappe. Selleks investeerib Venipak veel 1,5 miljonit eurot.
Aitab e-kaubanduse ettevõtetel kasvada
Šablinskase sõnul oli 2023. aasta märgiline, kuna grupp laienes ka väljaspool Balti riike. Eelmisel aastal omandatud Hollandi e-kaubanduse hulgimüüja tegutseb nüüd Venipak Commerce nime all. Uus turg valiti sihipäraselt, kuna Beneluxi riikide, eesotsas Hollandi, e-kaubandus õitseb: kõikidest sealsetest internetikasutajatest sooritab oste veebis tervelt 74%, Euroopa keskmisest 10% rohkem.
„Selle sammuga muudame oma ärimudelit – oleme nüüd e-hulgimüüja, mitte lihtsalt pakiveoteenuse pakkuja. Antud ärisuunal on suur potentsiaal mitte ainult Euroopas, vaid kogu maailmas, kus see valdkond on alles välja arenemas. Näiteks enamik e-poode töötab endiselt otse tarnijate ja tootjatega. Meie tahame pakkuda neile parimat kohalikku lahendust koos kiire tarnimisega kõikjale Euroopas 24 tunni jooksul,“ ütles Šablinskas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Venipak on aasta jooksul paigaldanud Eestisse 160 uut kontaktivaba pakiautomaati, tänavu laiendab ettevõte oma võrgustikku veel 30 uue automaadiga ja lisab 50 olemasolevale juurde lisakappe.
Jõuliselt Euroopa turule tulnud Hiina veebipood Temu poeb läbi hüperpakkumiste paljude eestlaste mobiiltelefonidesse, mis äsjase välisluure raporti taustal on üsna kõhedust tekitav. Kuid see, millist käivet on ta eriti ühele kullerfirmale kaasa toonud, on täiesti müstiline, tõdes Venipak Eesti müügijuht Martten Kaldvee saates „Logistikauudised eetris“.
„Konkurents on igati tervitatav, kuid turuosa saavutamine ei saa olema lihtne,“ nendivad Eestis tegutsevad kullerfirmad kui ühest suust, kommenteerides Leedu riikliku postifirma sisenemist Unisend kaubamärgi all Eesti kullerteenuste turule. Suurimaks murekohana nähakse kasvavat survet keskkonnale ja sektori investeerimisvõime kahanemist.
Majanduslangus nii Eestis kui ka Euroopas laiemalt ei jätnud möödunul aastal puutumata ka pakiveo ettevõtteid. Mitmed sektori ettevõtted peavad eelmise aasta tulemustele otsa vaadates langetama keerulisi otsuseid, millele paraku annavad kinnitust esimesed koondamisteated, kirjutab Venipak Eesti müügidirektor Martten Kaldvee.
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.