• 28.11.18, 09:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balti riikides saab tasuda teemaksu läbi uue rakenduse

DKV hakkas pakkuma Eesti, Läti ja Leedu klientidele veebipõhist teemaksu tasumise võimalust kõikides Balti riikides.
Teemaksu saab tasuda kõigis kolmes Balti riigis ka nutitelefoni kaudu.
  • Teemaksu saab tasuda kõigis kolmes Balti riigis ka nutitelefoni kaudu.
  • Foto: Trucksfoto
Uuendust saavad kasutada kliendid Eestis, Lätis ja Leedus läbi DKV veebilehe või A-Toll rakenduse. Teemaksu saab tasuda nutitelefoniga läbi DKV või PostPay keskkonna, kust väljastatakse ühtlasi ka tehingute tšekid ja dokumendid.
Sularahavabade tehingute kontroll toimub teemaksu punktides digitaalselt - kontroll põhineb sõiduki numbrimärgil. Eestis ja Lätis peavad teemaksu tasuma kõik sõidukid, mille kogukaal on üle 3,5 tonni. Leedus peavad teemaksu tasuma kõik tarbesõidukid, veokid ning bussid.
Saamaks ligipääsu A-toll portaalile, peavad DKV kliendid end ettevõtte veebilehel registreerima. Sama kontot saab kasutada üks kuni mitu juhti, kuid soovi korral saab rakendusele lisada piiratud ligipääsu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teenuse eest saab rakenduses tasuda kord päevas, nädalas, kuus, kvartalis või aastas. Läbi veebiportaali A-Toll saab kasutaja teemaksu ja makse staatusega end kursis hoida. Kui süsteemi lisatud ettemakse hakkab lõppema, siis annab süsteem kasutajale sellest aegsasti märku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele