Valitsus jõudis eilsel riigieelarve arutelul põhimõttelisele kokkuleppele, et riik jätkab järgmisel aastal Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa, Tallinna–Pärnu–Ikla ja Tallinna–Narva maantee suuremahulisi ehitustöid, teatas majandusministeerium.
- Tallinna-Tartu maantee Foto: Raul Mee
Minister Kadri Simson ütles, et taristuinvesteeringutest suurimad summad suunatakse tuleval aastal Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee Kose–Mäo teelõigu neljarajaliseks ehitamisse, Tallinna–Pärnu maantee Kernu ümbersõidu ja Topi sõlme ehitusse ning lisaks alustatakse Tallinna–Narva maantee Aaspere–Haljala lõigu neljarajaliseks ehitamisega.
Minister täpsustas, et Kose–Mäo lõigu neljarealiseks ehitamine läheb kokku hinnanguliselt maksma 170 miljonit eurot ning peaks valmis saama 2022. aastal.
Valitsuse taristu investeeringute programmiga on 2019. aastal eelarvesse ette nähtud lisaraha 25 miljonit eurot. Sellest transiitteede programmile on planeeritud 6 miljonit eurot, Aaspere–Haljala lõigu neljarajaliseks ehituseks 4 miljonit ja Tallinna–Pärnu maantee arendusteks 15 miljonit eurot.
Lisaks jätkatakse Pärnu lennujaama projekteerimise ja ehitusega. Lennujaama ehituse eeldatav lõpptähtaeg on 2020. aastal.
Teisteks suuremateks projektideks on Tallinna ringtee ehituse 2. etapp (Kanama–Keila ja Luige–Juuliku lõik), Tallinna–Narva maantee liiklussõlmede ehitus (Väo sõlm), ja Tallinna–Pärnu–Ikla maantee Kernu ümbersõit.
Autor: Äripaev
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.