Omniva Läti teeninduskvaliteet hinnati klienditeeninduse kategoorias maailma TOP kolme hulka. Esikoha pälvis Suurbritannia postiettevõtte postipunktide lahendusega.
- Foto: Riini Saluri, Omniva personalijuht
Eileõhtusel maailma mainekaimatel posti- ja logistikavaldkonna auhindadel World Post & Parcel Awards (WPPA) jõudis Omniva Läti üksus klienditeeninduse kategooria kolme parima sekka.
Omniva Läti äriüksus on läbi aastate silma paistnud erakordselt kõrgetasemelise klienditeenindusega nii era- kui äriklientide seas. Iga-aastase ligi kahekordse kasvuga äriüksuse klienditeeninduse kvaliteedinäitajad ületavad mäekõrguselt ülejäänud logistikamaailma keskmist.
„Olenemata sellest, et võit läks seekord Inglismaale, on ka kolme maailma parima hulka jõudmine erakordselt suur tunnustus, eriti klienditeeninduse vallas,“ ütles varem Läti äri juhtinud Omniva juhatuse esimees Joona Saluveer pressiteates. “See, et meie tulemusi märgatakse, motiveerib meid ka edasisele arengule.”
Märkimisväärne on ka see, et klienditeeninduse kategooria võidu pälvis Suurbritannia postiettevõte Post Office Ltd oma võrgu ümberkujundamise eest. “Sisuliselt saadi võit ka Omniva poolt aina rohkem kasutusele võetava postipunktide lahenduse eest, kus postkontori teenuste osutamine viidi erapoodidesse. Tulemuseks on pikemad lahtiolekuajad, parem kättesaadavus, väiksemad kulud ning suurem kliendirahulolu,” märkis Saluveer.
Tänaseks on Omniva Läti äriüksus arenenud üheks kiiremini kasvavaks ettevõtte osaks. Saluveeri sõnul on kasvuvõimalus tänaseks juba ka selgelt realiseerunud. „Omniva äri Lätis on igal aastal kahekordistunud ja sarnane kasv on jätkunud ka tänavu esimesel poolaastal,“ selgitas Saluveer.
Erakliendi rahulolu iseloomustav soovitusindeks (NPS- Net Promoter Score) on Omniva Läti üksusel 8,7 (kümnepallisüsteemis). Teisisõnu tähendab see, et enamik kliente soovitab Omnivat ka oma tuttavatele ning sõpradele kasutamiseks.
E-kaubanduse kasv koos kõrge kliendirahuloluga on tinginud ka kiire pakiautomaadivõrgustiku laienemise kogu Baltikumis, mille tulemusena jõutakse klientidele lähemale. Praegu on Omnival Lätis 85 pakiautomaati. Koos Eesti 124 ning Leedu 67 automaadiga on see suurim pakiautomaatide võrgustik Baltikumis. 2017. aastal on Omnival plaanis oma võrgustikku veelgi laiendada ja mitmekesistada, paigaldades selleks erinevat tüüpi pakiautomaate, mis vastavad piirkonna vajadustele ja teenuse kasutusele.
World Post and Parcel Awards tänavusi võitjaid näeb Post & Parcel’i
kodulehelt.
Seotud lood
2017. aasta esimeses kvartalis kasvasid Omniva äritulud eelmise aastaga võrreldes 33%, teatas ettevõte. Suurimat kasvu võrreldes möödunud aasta I kvartaliga näitas rahvusvaheline äri 110- ning Läti pakiäri 78-protsendilise kasvuga.
ASi Eesti Post uus juhatuse esimees, ettevõtte varasem Läti äriüksuse juht Joona Saluveer asus uude ametisse juba aprilli algul. Ta märgib, et Läti jäi talle kitsaks, teisalt on ettevõttel tema sõnul ka oma Läti tütrelt kõvasti õppida.
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo vahetas vastavalt nimetamiskomitee soovitusele välja Eesti Posti nõukogu liikmed, kirjutas Delfi.
Läti äriüksusest on saanud riigifirma Omniva üks kiiremini kasvav osa. Viie aasta jooksul on igal aastal olnud Lätis kahekordne kasv, teatas ettevõte.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.