Võrreldes eelmise aasta I kvartaliga, kaotasid Läti sadamad selle aasta I kvartalis kaubamahte alla kümnendiku, teatab LETA.
Kui 2009. aasta I kvartalis oli kõigi Läti sadamate kaubakäive 16,60 miljonit tonni, siis selle aasta I kvartalis oli 15,62 miljonit tonni ehk 5,9% vähem.
Läti kolm suurimat sadamat Riia Sadam, Ventspilsi Sadam ja Liepaja Sadam käitlesid selle aasta I kvartlis üldisest sadamate kaubavoost 15,36 miljonit tonni.
Kvartalite võrdluses kaotas Riia Sadam kaubakäivet 4,2% ehk kaubamahud langesid tasemelt 7,45 miljonit tonni tasemele 7,14 miljonit tonni.
Ventspilsi Sadama kaubamahud langesid kvartalite võrdluses tasemelt 7,84 miljonit tonni tasemele 7,20 miljonit tonni ehk 8,1%.
Vaid Liepaja Sadam suutis oma kaubakäivet kasvatada. Kui 2009. aasta I kvartalis käideldi kaupa 0,97 miljonit tonni, siis selle aasta I kvartalis 1,0 miljonit tonni ehk 3,3% rohkem.
Seotud lood
Võrreldes eelmise aasta algusega, tulid Tallinna Sadama märtsi kaubamahud samad, kuid kvartal üle kümnendiku priskem. Konteinervedu on nüüd üleni plussis, ilmneb sadama andmetest.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.