Võrreldes eelmise aasta jaanuariga kasvas selle aasta jaanuaris Tallinna Lennujaama kaubavedu priskelt üle kümnendiku, ilmneb lennujaama statistikast.
Kui 2009. aastal veeti Tallinna Lennujaama kaudu kaupa 1 818 tonni, siis 2010.aasta jaanuaris 2 096 tonni ehk 15,3% rohkem.
Jaanuari kaubaveost moodustas 95,9% (2 011 tonni) lennukaup ja 4,1% (86 tonni) post. Eelmise aasta jaanuaris oli kaheks jaotunud kaubaveost lennukauba käes 95,5% (1 743 tonni) ja 4,5% (76 tonni) post.
Tänavune jaanuari tulemus on umbes 25% kõrgem kui eelmise aasta 12 kuu keskmine (umbes 1750 tonni). Tegemist on viimase viie aasta jaanuaride teise tulemusega.
Meenutuseks: võrdluses jaanuar 2008 ja jaanuar 2009 kahanes kaubaveomaht 20,8%.
Seevastu reisijatearv võrdlusperioodil jaanuar 2009 - jaanuar 2010 kahanes 10,9% ehk tasemelt 99 341 reisijat tasemele 88 530 reisijat. Perioodil jaanuar 2008 - jaanuar 2009 kahanes reisijate arv 18,8%.
Seotud lood
Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Rein Loik usub, et alates aprillist ollakse üleni plussis.
Tallinna Lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov usub, et airBaltic on nüüd ka kaubaveos agressiivne ja sihikindel. Tallinna ja Riia vahelises rivaalitsemises maksab nüüd vaid kvaliteet ja kiirus.
Tallinna Lennujaama juhatuse liikme Erik Sakkovi tõdemusel lõi märtsi lennukaubaveo suurde miinusesse Venemaa transiit.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.