• 29.10.18, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maksuebaõiglus pitsitab Eesti veondust

Eesti transpordisektori vedajate jaoks on kõige olulisem, et sektori üldine maksukoormus ei tõuseks, kuid vältida tuleks ka topeltmaksustamist ning Eesti autode kontrollimise asemel keskenduda raskemini trahvitavate välismaiste sõidukite valvamisele, kirjutab autoettevõtete liidu direktor Villem Tori.
Villem Tori.
  • Villem Tori. Foto: Andras Kralla
Paneme asjad konteksti, võrreldes olukorda lähimate konkurentide Läti ja Leeduga. Viimastel aastatel ja eriti viimastel kuudel on toimunud diislikütuse hinna tõus võrreldes naaberriikide Läti ja Leeduga. See mõjutab niigi valusalt vedajate konkurentsivõimet, mistõttu ongi oluline ka teedega seotud maksude võrdlemine teiste riikidega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 10:27
Maksuvõlglaste arv on kasvanud 35%, pankrotis ettevõtete arv 48%
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele