• 20.04.18, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Merevaigurong tegi esimese testisõidu

EVR Cargo käivitab koostöös Läti ja Leedu riiklike raudtee-ettevõtetega uue regulaarse konteinerveo liini Merevaigurong marsruudil Šeštokai–Riia–Tallinn, sel nädalal tegi esimene, 43 konteinerist koosnev rong testisõidu.
EVR Cargo C-30M uus vedur.
  • EVR Cargo C-30M uus vedur. Foto: EVR Cargo
Amber train, ehk merevaigurong, on uus konteinerveo liin, mis on sündinud kolme Balti riigi ühisel jõupingutusel.  Eesmärgiks on erinevate transpordiviise kombineerivate vedude mahtude suurendamine. „Seda tüüpi kaubavedu võimaldab nii tellijatel kui ka vedajatel aega ja kulusid oluliselt kokku hoida. Samuti on rongiveod maanteevedudega võrreldes keskkonnasäästlikumad, tekitavad vähem müra ning võimaldavad vähendada ummikuid ja õnnetusi maanteedel,“ ütles EVR Cargo juhatuse esimees Raul Toomsalu.
Sellel nädalalal sooritas esimese testsõidu 43 konteinerist koosnenud kaubarong marsruudil Šeštokai – Paldiski. Kaubaveo tellijaks oli SNCF Logistics Groupi tütarfirma Forwardis, mis on Euroopa üks juhtivaid ekspedeerijaid. Veetud kaup alustas oma teekonda Prantsusmaalt.
Testsõiduga kontrolliti tehnoloogilisi protseduure, ajakava, rongi kiirust tee peale jäävate jaamade vahel ning infovahetuse ja dokumentide vormistamise sujumist. Saadud tulemuste põhjal lepivad ettevõtted kokku liini opereerimise täpsemates tingimustes.
Merevaigurongi liin on Eesti, Läti ja Leedu riiklike raudteeveo-ettevõtete koostööprojekt, mille alustes lepiti kokku märtsis. EVR Cargo vastutab liini opereerimise eest Valgast Paldiskini. Lätis opereerib liini SJSC „Latvijas dzelzceļš“ ja Leedus AB „Lietuvos geležinkeliai“.
EVR Cargo on Eesti riigile kuuluv juhtiv raudtee ettevõte, mille põhilisteks ärisuundadeks on kaubavedu, vedurite ja vagunite remont ja ehitus ning vagunite rent. Ettevõte annab tööd 670 inimesele.
Merevaigurongist saab pikemalt lugeda järgmisel nädalal ilmuvast Logistika erilehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele