• 19.03.18, 16:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas aktsiisitõusude taustal ellu jääda?

Sellist pealkirja kannab 24. aprillil toimuv järjekordne Kütuseturu Aastakonverents, kus keskendutakse kütuseturul ja logistikasektoris toimuvale piirikaubanduse taustal ning otsitakse võimalikke lahendusi olukorra leevendamiseks.
Kütuseturu Aastakonverentsi logo
  • Kütuseturu Aastakonverentsi logo Foto: Logistikauudised.ee
"Palju on räägitud piirikaubandusest tavatarbijate tasandil, kuid märksa vähem ettevõtjate olukorrast," ütles Eesti Õliühingu vastne juhatuse liige Orlen Eesti juht Siret Liivamägi. „Teenimatult on avalikus diskussioonis tähelepanuta jäänud Eesti ettevõtjad ja transpordisektor eesotsas autovedajate ning nende klientidega. Ettevõtjate jaoks oli oma tegevuse ümberkorraldamine ning kohandamine naaberriikides tankimiseks keeruline, kuid praeguse Eesti maksupoliitika tõttu möödapääsmatu lahendus. See omakorda aga tähendab, et riik jäb ilma suurest hulgast maksurahast."
Mis saab edasi?
Tekkinud olukorra täpsemaks kaardistamiseks valmib konverentsiks Kantar Emori värske kütuseturu uuring, kus on küsitletud nii kütusemüüjaid, autovedajaid kui ka tootmisettevõtteid. Riigi seisukohti aktsiisipoliitikast selgitab Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Dmitri Jegorov ning samal teemal arutletakse ka vestlusringis, kuhu on kutsutud erinevate poliitiliste jõudude esindajad.
Oma osaluse selles on kinnitanud endised rahandusministrid Jürgen Ligi Reformierakonnast, Sven Sester IRL-ist ja Ardo Ojasalu Vabaerakonnast, riigi poolelt lööb vestlusringis kaasa rahandusministeeriumi tolli- ja aktsiisipoliitika osakonna juhataja Marek Uusküla.
Päeva teises pooles heidetakse pilk tulevikku. Vaadatakse, mida teeb kütuse maailmaturg, millised alternatiivkütuseid me hakkame kasutama lähitulevikus ning oma motivatsioone ja tasuvusarvutusi tutvustab Eesti esimese uhiuue CNG raskeveoki ostja Ahto Oja.
Tutvu konverentsiga lähemalt siin!
Soodushind kehtib kuni märtsi lõpuni!
Konverentsi korraldavad Äripäeva logistikauudised.ee teemaveeb koostöös Eesti Õliühinguga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Enimloetud

1
Uudised
  • 26.11.24, 10:21
Eesti logistikafirma ostis Läti konkurendi ja pürgib uutele turgudele
2
TOP
  • 20.11.24, 12:59
TOP 10: Eesti kõige väärtuslikumad transpordiga seotud ettevõtted 2024
Lätis loovutas airBaltic esikoha konkurendile
3
Uudised
  • 26.11.24, 17:24
Aasta Logistikategu 2024 konkursi finalistid on selgunud!
Anna ka oma hääl ning võida Logistikauudiste tasuta tellimus terveks aastaks
4
TOP
  • 22.11.24, 05:13
Ekspediitorfirmade TOP 100: turbulents logistikasektoris jätkub
Ettevõtjad: edu eeldusteks on head kliendisuhted ja digitaliseerimine
5
Uudised
  • 26.11.24, 10:27
Vanad trollibussid läksid müüki
6
Uudised
  • 25.11.24, 09:54
Vilniuses kukkus alla kaubalennuk Boeing 737

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele