Ettevõtjad Raivo Hein ja Raivo Kütt tahavad valmis ehitada riigi tegemata jäänud Saaremaad ja mandrit ühendava silla, riigilt ootavad nad jah-sõna.
- Raivo Hein ja Raivo Kütt tahavad soiku jäänud Saaremaale viiva silla ise valmis ehitada. Foto: Andras Kralla
Raivo Hein ja Raivo Kütt lõid ettevõtte Saarte Sillad. Siht on neil sellega konkreetne: ehitada Saaremaa ja mandri vahele sild, mida riik ei paista niipea ära tegevat, kirjutab
Äripäev.
Hein ja Kütt märkisid oma pöördumises peaminister Jüri Ratasele, et kuna valitsus ei ole astunud samme silla ehitamise suunas, pakuvad nad ettevõtjatena riigile abi ja ehitavad ise silla valmis
Pöördumises on projekti kuluna kirjas 400 miljonit eurot, kuid mustema stsenaariumi korral võib sellest saada ka 500 miljonit. „See raha on praegu täiesti olemas,“ ütles Kütt. Ta märkis, et 100-125 miljonit eurot on nad arvestanud saada ettevõtjatelt, ettevõtetelt ja pensionifondidelt. „Kui vaadata seda rahamassi, mis seisab kasutult, see on ju hoomamatu. Pluss lisaks Euroopa Liidu võimalikud vahendid, kuigi need teatavasti vähenevad ja teise poole võtame esimese hooga siis pankadest,“ ütles ta. Euroraha tahaksid nad jätta siiski varuvariandiks. Hein ja Kütt oleksid valmis kumbki omalt poolt projekti alla panema miljon eurot.
Autor: Kristel Härma, Äripäev
Seotud lood
Riigikogus moodustati saarte sildade toetusrühm, mille esimeheks valiti Kalle Laanet.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.