Tänavune autovedajate aastakonverents toimub 28. oktoobril.Sarnaselt eelmise aastaga suunatakse ka seekord pilk järgmisesse aastasse ja analüüsitakse, millega peab autovedaja arvestama 2016. aasta planeerimisel. Täna on konverentsile registreerumisel soodushinna viimane päev!
Vaadeldakse, millised on kliendi ootused autovedajatele. Sektori otsustajad lahkavad päevakajalisi teemasid – kuidas tagada veokijuhtide pealekasv, jätkusuutlik koolitus ja motiveeriv palgasüsteem. Arutatakse autovedajate puhkekohtade temaatikal. Arutusele tulevad ka ettepanekud, kuidas vähendada veonduses varimajandust.
Konverentsil toimub ka edukaimate autovedajate autasustamine, kus auhinnad annab üle ERAA president ja riigikogu liige Einar Vallbaum. Päeva moderaatoriks on endine majandusministeeriumi transpordi asekantsler Eero Pärgmäe.
AUTOVEDAJATE AASTAKONVERENTSTallinna Loomaaia konverentsikeskus
28.10.1509:00 Registreerimine ja hommikukohv09:30 Konverentsi avamine
SUUR PILT – MIS HAKKAB TOIMUMA VEONDUSSEKTORIS. ERAA president ja riigikogu liige Einar Vallbaum Swedbank peaökonomist Tõnu Mertsina DKV Euro Service Balti riikide juht Arturas Michejenko Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi teedetalituse ekspert Lauri Künnapuu
09:45 Autovedajate TOPi autasustamine ja IRU kuldmärkide üleandmine
10:00 Millega peab autovedaja arvestama 2016 aastal.
10:30 Kuidas lihtsustada vedajate teemaksude tasumist Euroopas.
10:40 Kas Eesti kehtestab teemaksu?
11:10 Kohvipaus
PÄEVAKAJALINE – MIDA MUUTA PAREMAKS• ERAA nõukogu liige ja Transring Tartu omanik Jaak Kivisild Maanteeameti planeeringute talituse peaspetsialist Kaarel Lääne• ERAA president ja riigikogu liige Einar Vallbaum
11:40 Arutlusring: Kuidas tagada veokijuhtide pealekasv-, jätkusuutlik koolitus ja motiveeriv palgasüsteem.
• Eesti Ametiühingute Keskliidu esimees Peep Peterson• Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi veondus- ja liiklustalituse juhataja Sander Salmu• RooliKool juhataja Timo Tapio Korhonen• Palgainfo Agentuuri arendusjuht Anton Kuznetski12:25 Kuidas on viimased kolm aastat arendatud veokijuhtide puhkekohtade arvu.
12:40 Arutlusring: Kas veokijuhtide puhkekohtade arv on piisav?
• Maanteeameti peadirektori asetäitja ehituse ja arengu alal Kaupo Sirk• Transpordi Ametiühingu liiklusspetsialist Tarmo Kahem
13:10 Lõunapaus
LUUBI ALL – MILLISED ON OOTUSED AUTOVEDAJATELE ABB elektrivõrkude ja -süsteemide tegevusvaldkonna hankejuht Urmas Tahk Maksu- ja Tolliameti kontrolliosakonna talitusejuhataja Külli Koidumäe
14:00 Kliendi ootused autovedajale ja ekspedeerijale 2016. aastal.
14:30 Maksu- ja Tolliameti ootused autovedajatele 2016. aastal.
15:00 Smuutipaus
15:15 5 ettepanekut kuidas kaotada veondusest varimajandus. Rain Transport omanik Toomas Raud• ERAA nõukogu liige ja Parmetrans omanik Jüri Šehovtsov
Ettekandele järgneb samal teemal arutlusring:
• Rain Transport omanik Toomas Raud• Maksu- ja Tolliameti kontrolliosakonna talitusejuhataja Külli Koidumäe
16:30 Konverentsi kokkuvõtte
16:45 Konverentsi lõpp
Konverentsi toetaja
Konverentsi hind kuni 20. oktoobrini 199 euort (km-ga 238,8 eurot). Tavahind konverentsil 259 eurot (km-ga 310,8 eurot).
Kolme ja enama osaleja puhul ühe osaleja hind 159 eurot (km-ga 190,8 euro)
Registreeru
SIIT või e-post:
[email protected] või tel 5666 7056.
Autovedajate Aastakonverentsil osalejad:
Ago Kalmer, Autobaas
Ago Lunts, Järva-Jaani AutoAin Tatter, Majandus- Ja KommunikatsiooniministeeriumAire Tamm, NtexAivo Aasa, Sivex InternationalAndreas Sapas, BionicAndrus Neitsov, Scania EestiAnton Kuznetski, Palgainfo AgentuurAntoon Hubert Van Rens, Cf&S EstoniaArt Aljaste, Statoil Fuel & Retail EestiArturas Michejenko, DKV Euro Service BaltikumArunas Sileikas, DKV Euro Service BaltikumArvo Ojaperv, StellatekEda Rembel, Majandus- Ja KommunikatsiooniministeeriumEero Pärgmäe Einar Vallbaum, ERAAEndrik Randoja, ConfentEnno Järvekald, Heelix GruppEno Saar, HTG InvestErik Peet, Baltic TranslogErki Vaikmäe, Volvo EstoniaErko Vallbaum, LajosErvin Küttis, VKG TransportEve Kaseleht, LKW RotareGreete Salumägi, ÄripäevHarri Rästas, Cf&S EstoniaHeikki Sal-Saller, In NomineHendrik Peiel, Baltic TranslogIlmar Kukk, Volvo EstoniaIlmar Türbsal, ViisemarIvo Mölder, Eckerö Line Ab Oy Eesti FiliaalJaak Kivisild, Transring Tartu Jaan Laarmann, NordlinerJaan-Hendrik Toomel, Transpordi AmetiühingJanar Kilp, Ahola Transport Abp OyjJanek Eevald, KenajJanek Puusepp, Krone ScanbaltJüri Milov, TööinspektsioonJüri Šehovtsov, ParmetransKaarel Lääne, MaanteeametKalev Koort, Baltic Cargo ServiceKalle Elster, ElsteraKaupo Sirk, MaanteeametKert Raud, Statoil Fuel & Retail EestiKristjan Toodo, TodotransKülli Koidumäe, Maksu- ja TolliametLauri Künnapuu, Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumLiina Lilleniit, ÄripäevLiivo Luidre, BaltreilerMaire Talihärm, EVR CargoMait Hein, LajosMaksim Bukrejev, Abitex L&AMaret Miido, DFDS SeawaysMargot Ots, ConfentMargus Sillamaa, Scania EestiMart Teesalu, Raider TransMartin Kivimäe, ÄripäevMartin Toodo, TodotransMeelis Mäe, Transpoint International (Est)Meelis Vihvelin, Baltic TranslogMihkel Vahe, LinfordNikolai Burdakov, Narva AutoOlavi Mõts, EksoOle Loigu, Saku ABPeep Peterson, Eesti Ametiühingute KeskliitPiret Pärn, DKV Euro Service BaltikumPriit Seire, BionicReimo Rändla, AutobaasRenee Püvi, Baltic TranslogRiho Vaab, Dorpat GruppSander Salmu, Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumTaivo Abram, LinfordTanel Raig, ÄripäevTarmo Adamson, DNB PankTarmo Bachmann, DFDS SeawaysTarmo Kahem, Transpordi AmetiühingTarmo Odar, Volvo EstoniaTarmo Rei, Hkscan EstoniaTimo Tapio Korhonen, RooliKoolToomas Olbrei, OlbtarToomas Raud, Rain TransportTõnu Mertsina, SwedbankTõnu Mägi, Tõnu Mägi KoolituseUrmas Tahk, ABBVeiko Haugas, Haugas TransportVeiko Kõrgend, K.Heinonen EestiVergo Kimmel, Krone Scanbalt
Seotud lood
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) president Einar Vallbaum näeb veondussektoris seisakut – kasvu ei ole näha, sest veomahud ja hinnad on languses.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.