• 20.06.13, 01:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kulude vähendamine autopargis

26. augustil toimuv seminar „Säästlik autopark“ pakub ideid ja kogemusi, kuidas vähendada kulusid ettevõtte autopargis.
Seminar võtab vaatluse alla ideed, kuidas saavutada autopargis kokkuhoidu.
• Kütuse abil- Gazneti juhatuse liige Kristjan Relvik räägib gaasiseadmete kasutamise plussidest ja miinustest ning võrdleb vedelgaasi ja surugaasi kasutamise tasuvust kütusena
- Gaasi müüjad avaldavad, kus saab tulevikus gaasiautosid tankida: Alexela Oil annab ülevaate vedelgaasi tanklavõrgustiku arengukavast.- Lähitulevikus võib Eestis kättesaadavaks autokütuseks muutuda biogaas. Peep Pitk Tallinna Tehnikaülikoolo Keemiainstituudist räägib, milliseid võimalusi hakkab autoomanikule pakkuma biogaasi kasutamine.- Gaasiautode kasutamise kogemusest räägib Saku AB juhatuse esimees Ole Loigu, kelle autopargis on nii vedelgaasi kui ka surugaasi kasutavad sõidukid.- Bussifirma SEBE on Tartu linnaliinidel juba peaaegu kaks aastat kasutanud gaasibusse. SEBE Tartu osakonna linnaliikluse juht Üllar Kaljuste räägib, milliseks on osutunud kogemus gaasibussidega ja milline on olnud nende tasuvus võrreldes diiselbussidega.
• Jälgimisüsteemide abil- Möödunud aasta augustis toimunud seminar andis ülevaate jälgimissüsteemide võimalustest autopargi haldamisel. Arvestades seminaril osalejatelt saadud tagasisidet pakume seekord ülevaadet jälgimissüsteemide uutest lahendustest. Oma uuematest lahendustest tulevad rääkima suuremad telemaatikateenuste pakkujad: Oskando, Volvo Estonia, Scania Eesti, Silberauto.
- Hansabuss on jälgimissüsteemi abil analüüsinud oma juhtide sõidustiili üle poole aasta. Transpordi- ja logistika osakonna juhataja Kalmar Meidla räägib kogemustest, mis muutus ettevõttes peale jälgimisseadmete kasutuselevõtmist - kuidas jaotusid tööülesanded, kuidas muudeti klienditeenindusprotsesse, kuidas juhiti tegevusi, et töötajad saaksid uuest protsessist õigesti aru, millised olid negatiivsed kogemused, mida teistel pole mõtet enam korrata.- Logistika ja ärijuhtimise lektor ning ettevõtluskonsultant Meljo Musto on uurinud, milliseid uusi võimalusi loob jälgimisseadmete kasutamine ettevõtetele. Seminari päeva lõpus teeb ta kokkuvõtte jälgimisteenuste pakkujate jutust ning ettevõtete kogemustest nende teenuste kasutamisel ning ütleb, mis on teenuse valikul autopargi haldaja jaoks oluline ja jagab nõuandeid, kuidas jälgimisteenustest kasu saada.
Seminari hind 199 eurot (käibemaksuga 238,80 eurot).
Registreeruda saab SIIN.
Seminar toimub Tallinnas hotell Oru konverentsikeskuses (Narva mnt 120B).
Päevakava:
9:30-10:00 Registreerimine ja hommikukohv, OÜ Gaznet juhatuse liige Kristjan Relvik, ASi Alexela Oil müügidirektor Marek Miller , Tallinna Tehnikaülikool Keemiainstituudi keskkonnabiotehnoloogia uurimissuuna teadur/projektijuht Peep Pitk , ASi Saku AB juhatuse esimees Ole Loigu, AS SEBE Tartu osakonna linnaliikluse juht Üllar Kaljuste
10:00-10:30 Gaasiseadmete autopargis kasutamise plussid ja miinused: Vedelgaas vs surugaas
10:30-10:45 Kus saab tulevikus tankida gaasiautot: Vedelgaasi tanklavõrgustiku arenguplaan Eestis
10:45-11:15 Biogaasi/biometaani perspektiiv transportkütusena
11:15-11:45 Kogemuslugu: Milliseks on osutunud vedelgaasi- ja surugaasi autode tasuvus
11:45-12:15 Kogemuslugu: Gaasibusside kogemus ja tasuvus SEBE Tartu linnaliinidel
12:15-13:15 Lõuna
13:15-14:15 Uued lahendused autopargi jälgimissüsteemides, AS Hansabuss transpordi ja logistika osakonna juhataja Kalmar Meidla, Melsum OÜ juhatajalogistika- ja ärijuhtimise lektor, ettevõtluskonsultant Meljo Musto
13:15-13:30 Volvo Dynafleet, AS Volvo Estonia, Raili Riiberg 13:30-13:45 Scania Communicator 200, AS Scania Eesti juhikoolitaja Margus Sillamaa 13:45-14:00 Fleetboard, AS Silberauto Fleetboard müügijuht Raoul Jakobson 14:00-14:15 SeeMee, OÜ Oskando arendusjuht Jüri Tarkpea 14:15-14:45 Kogemuslugu: Millist infot on jaganud jälgimissüsteem
14:45-15:15 Positsioneerimistehnoloogia potentsiaal ärilahendustes
Osalejad:
Ago Kalmer, Autobaas OÜ
Aivar Kuivkaev, Silberauto ASAndo Pulk, Sarbuss ASErki Saar, Startrans Baltic OÜIlmar Kukk, Volvo Estonia OÜJaan Ney, Rudus ASJürgen Lõhmus, Kolb & Keps OÜJüri Adamson, Pärnu Auto ETM OÜJüri Käer, HAVI Logistics OÜJüri Tarkpea, Oskando OÜKaido Kivistik, Rudus ASKalmar Meidla, Hansabuss ASKatri Öngo, Balbiino ASKertu Karner, ÄripäevKristjan Relvik. Gaznet OÜMarek Miller, Alexela Oil ASMargus Korka, MK Autobuss ASMargus Sillamaa, Scania EestiMarten Seepter, Eesti Post ASMeelis Hõbemäe, Tamro Eesti OÜMeljo Musto, Melsum OÜOle Loigu, Saku AB ASPeep Pitk, tallinna Tehnikaülikool KeemiainstituutPeeter Kondratjev, Canter Invest OÜRaili Riiberg, Volvo Estonia OÜRaoul Jakobson, Silberauto ASReimo Rändla, Autobaas OÜRein Vinni, MRP Linna Liinid ASReyo Tippi, HAVI Logistics OÜTanel Raig, ÄripäevTimmu Kõrge, Mõmmi Abi OÜTimo Korhonen, Roolikool OÜUrmo Novikov, Online Service OÜÜllar Kaljuste, AS SEBEÜllar Sai, Alltours OÜ

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele