• 28.03.12, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Europarlament nõuab lennureisijaile rohkem õigusi

Neljapäeval, 29. märtsil hääletusele pandavas resolutsiooni eelnõus nõuavad Euroopa Parlamendi saadikud, et lennuettevõtjad peavad tavareisijaile andma selget teavet ja vajadusel kohest abi.
Juhul, kui ettevõte läheb pankrotti või kui lende ei toimu, siis tuleb reisijad edasi toimetada tasuta.
Samuti peavad lennuettevõtjad tagama, et igas nende kasutatavas lennujaamas on pädevad kontaktisikud, kes jagavad reisijaile asjakohast teavet ja pakuvad abi, kaasaarvatud vastava abitelefoni teel, rõhutab eelnõu.
Ühtlasi paluvad saadikud komisjonil koostada kõigisse ELi ametlikesse keeltesse tõlgitud kaebuste esitamise tüüpvorm, mis antakse reisijaile lennutõrgete korral.
Resolutsioon nõuab, et komisjon harmoneeriks käsipagasit puudutavad reeglid ning et lõpetataks ebaaus äritegevus, nagu ebaselge hinnapoliitika, ühepoolne lennugraafiku muutmine ning hinnadiskrimineerimine reisija elukoha riigi alusel.
Reisijal peab olema õigus broneeringust tasuta loobuda või seda muuta kahe tunni jooksul broneeringu tegemise järgselt.
Igas lennukis peab olema kohustus anda lastele turvatool ning lennuettevõtjad peaksid vaatama üle oma hinnapoliitika ja pakkuma  enam kui kaheaastastele lastele odavamaid lennupileteid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 09:44
Kui suur on su ettevõtte süsiniku jalajälg? Mõõda ära!
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele